فاکتورهای اصلی و تعیین کننده در کیفیت کوپله

موارد اشاره شده در ذیل فاکتورهای اصلی و تعیین کننده در کیفیت کوپله هستند که مجموع آنها در عمر و کیفیت کوپله دیزل ژنراتور تعیین کننده هستند:

1.نوع گلند : استفاده از گلندهای مقاوم به نفوذ آب و گرد و غبار جهت تابلو و ژنراتور (قسمت های الکتریکی مولد).

2. نوع اسکلت بندی و ضخامت ورق آنها : استفاده از چهارچوب Structure مناسب و اصولی جهت رادیاتور در کوپله دیزل ژنراتور جهت تحمل وزن و جابجا نشدن آن در طول عمر دیزل ژنراتور و کوپله آن بسیار موثر میباشد.

3. نوع و کیفیت قطعات : کیفیت و برند قطعات استفاده شده در تابلو کنترل (اصل یا غیر اصل بودن قطعات به شدت بر روی کیفیت نهایی دیزل ژنراتور موثر است).

4. نوع رنگ : رنگ مورد استفاده در قطعات فلزی شامل شاسی، فریم تابلو، کوپله دیزل ژنراتور (شرکت کیا دیزل اسپادان ار بهترین رنگ های پودری الکترواستاتیک موجود در بازار و به روز ترین تجهیزات قطعات مورد نیاز خود را رنگ آمیزی می نماید).

5. نوع و ضخامت ورق و آهن آلات: انتخاب ضخامت ورق و آهن آلات به کار رفته در شاسی متناسب با وزن دیزل ژنراتور و نوع آب هوا در طول عمر کوپله بسیار موثر میباشد.

6. لرزه گیر : نوع و کیفیت لرزه گیر مورد استفاده در طول عمر دیزل ژنراتور و کیفیت کوپله نقش بسزایی دارد.

شرکت کیا دیزل اسپادان با سابقه درخشان در زمینه کوپله انواع دیزل ژنراتور در توان ها و قدرت های مختلف با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین متریال و لوازم و قطعات Orginal و متخصصین و افراد با تجربه آماده خدمت رسانی میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *